مدارس و درس؟ درسته آیا؟
کینه پوش

دختر خالم دبیرستانیه خونشون بودم خونه نبود یه دفعه اومد داخل چن تا پلاستیک دستش بود میگم بازار بودی؟

میگه آره یه سر هم زدم آرایشگاه ابروهامو درس کردم کلی هم خرید کردم و لباسامو درس کردم واااای مامان دیگه چی مونده

نه خداییش فک کردم می خواد بره مهمونی تولدی چیزی گفتم: کجا بسلامتی؟

میگه: وا مگه یادت رفته فردا مدارس باز میشه 

من موندم تو شک زمان ما مدرسه درس میداد دیگه نمی دونم در حال حاظر چیکار میکنه



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:19---5 مهر 1392
اینقدر دلم از بازی روزگار پُره که نمیتونم گله هاشو برروی کاغذ بنویسم

با دوتاپست جدید آپم خوشحال میشم بیای

دارم میرم اگه بیای همه چی رومتوجه میشی بابت تمام خوبیهات ممنونم
پاسخ: اومدم ببینم چی به سر گل دخترمون اومده


ی درداره مونث
ساعت18:07---4 مهر 1392
رفاقت بار سنگینی ست !



کسی بر دوش میگیرد که یک دنیا “ وفا ” دارد . . .
پاسخ: قشنگ بود


رضا
ساعت15:33---4 مهر 1392
!!!!!!!!!!!!!!!!

.

آقا وبلاگ یک ساله شد
پاسخ: آقا مبارک باشه رقصشو هم تو وبلاگت انجام دادیم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:56---4 مهر 1392
اصلا باورم نمشه داداهانی دانشگاه جهاد اهواز قبول شدم اخه اصلا لای کتابایی رو که خریدم بازم نکردم.

کنکرمون کلا روی هوا بود آخه داخل مدرسه برگذار شد 1 مراقب داشتیم

ما هم که مخ تقلبی بودیم
پاسخ: باورت بشه عزیزم حالا دیگه اینقدر دانشگاه رفتن آسون شده که نگو قبلا اینقدر سهمیه داشنگاه نبود خدا رو شکر کنیم دهه هفتادیم


دلارام
ساعت5:16---4 مهر 1392
تحصن کردم اینجا

ی درداره مونث
ساعت1:38---4 مهر 1392
گاهــی باید نباشــی ... تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه ...

؟! اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ....


ی درداره مونث
ساعت0:01---3 مهر 1392
چند بار امتحان کردی مگه؟
پاسخ: چیو کیمیا؟


ی درداره مونث
ساعت15:43---1 مهر 1392
هخخخخخخخخ



ببین ما چقد گناه داریم..بخدا



امروز نیومده درس دادن بعضیاشون



وااااااای دبیر ریاضیمون سگه طوریک سگ تر



از خودش نیس ب جان همین گلوی پر ویروسم قسم
پاسخ: په نه می خواستی برات بزنن تو هم برقصی؟


faezeh79
ساعت9:23---1 مهر 1392
ههههههههههههه ها دیروز میخواستم بیام یه سر بزنم یادم رفت بخدا گفتم شاید همنوز مطلب جدیدی نگذاشته خیلی با هال بود
پاسخ: وقت پست گذاشتنام ضد نقیصه خودم میدونم خخخ


دلارام
ساعت4:00---1 مهر 1392
ممنون که اپ شدی
پاسخ: ممنون که منتظر موندی و پوزش که منتظرت گذاشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|